190410

Hej!

Har haft en riktigt mysig förmiddag så har inte velat logga in på datorn innan. Jag och älsklingen har legat i sängen och haft en riktigt slö morgon. Tittat på film och lite sånt. Jag har det bara så jäkla bra!

Igår kväll var riktigt kul. Vi åt lite kinamat här hemma först och pratade en massa och hade kul. Sen skulle vi gå ut, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Helt okej, men det var inte mycket folk i rörelse så det var lite trist. Vi dansade lite och pratade, men sedan åkte vi hem. Köpte med lite hamburgare och blev hämtad av älsklingen. Än en gång, har jag det bra eller?:)

Nu ska vi fixa lite mat. Älsklingen är redan uppe och i gång. Överskotsenergi måste det vara;) Men det är skönt också, han har erbjuditsig att fixa med maten medan jag duschar. Så ska hoppa in i duschen nu och sen blir det film igen och god mat.

Hoppas ni får en härlig kväll! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Godmorgon!

Allt bra med dig idag? Dags att köra igång med intervallerna idag :)

2010-04-19 @ 06:44:51
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0