110410

Godmorgon!

Jo, jag lever:) Igår var helt galet så jag orkade inte ens sätta igång datorn... Natten till igår var det någon som hade fest i vårt hus. De skrek och spelade musik för hela huset. Jag gnäller inte så klart, alla ska ju kunna ha kul på helgerna. Men det var rätt drygt när jag visste att jag skulle upp tidigt dagen efter. Så jag sov med andra ord inte många timmar. Därför var jag som en zombie på morgonen innan jag skulle ge mig iväg. På jobb sen var alla kunder riktigt otrevliga och jag fick en rejäl utskällning för en banan... Suck alltså. Snälla alla, var inte otrevliga mot kassörskor. Jag LOVAR, de är inte ute efter att göra livet surt för er!
Efter jobb var det storhandling och sedan hem och städa. Hann precis fixa i ordning mig själv innan gästerna kom:) Vi bjöd på inakad fläskytterfilé med hemmagjorda klyftpotatisar och Favoritsås. Så bra det blev. (tyckte jag;) ) Älsklingen stod helt själv för maten så det slapp jag bekymra mig över:) Sen fixade jag en laktosfri tårta till mig själv. En prinsesstårta! Hur längesen som helst jag åt det ju:) Sen fick jag en massa fina presenter. Blev så himla glad, tack ska ni ha allihop, det var toppen!♥ Jag har verkligen tur som är omgiven av så fina personer.

Idag är älsklingen iväg på bandy nu på förmiddagen. Så jag ska försöka fixa lite skolarbete och sånt. Sen ikäll ska vi äta tacos och ha det bra:) Jag ska nog försöka ge mig ut och springa också. Blir ingen träning imorgon för efter praktik ska jag och världen bästa Karin gå på bio:D Ska bli toppenkul!

Hoppas ni alla får en underbar söndag! Och hoppas solen kämpar sig förbi de här tråkiga molnen... Kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

Har du sovit gott inatt?:)

KRAM!

2010-04-11 @ 14:31:16
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0