080410

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag. Och det har märkts enligt älsklingen, haha. Jag snarkar tydligen inte, men andas ganska högt:) Ja, det är svårt att göra något åt att man andas ju, hehe. Men det känns klart inte bra att störa honom på nätterna. Kan man göra nåt åt det egentligen?

Idag blir det skola mellan ett och fyra... Dum tid, hela dagen går åt liksom, men man blir ändå helt slapp innan man kommer iväg. Jaja, så är det, bara att ta sig igenom:) Sen är det träning ikväll. Kroppen är redan ganska mörbultad efter i tisdags och igår, men det ska ändå bli skönt. Det gäller ju att sätta igång ordentligt nu. Beach-10, här kommer jag;)

Nu ska jag fixa lite frukost. Ha en jättebra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ha det bra idag! :)

2010-04-08 @ 09:48:47
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0