070410

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock efter den härliga kvällen igår:) Känns lite konstigt att födelsedagen är över redan bara... Det gick så snabbt, hehe. Men tack alla för gratulationerna, så himla kul! Uppskattar verkligen det. Jag vet att jag är lite töntig med det, men jag tycker det är kul att fylla år:) Tror aldrig jag kommer växa ifrån det faktiskt. Kommer nog aldrig att ha ångest över att jag börjar bli gammal heller. Visst, det kändes lite konstigt att tänka på att jag blir hela 22 år, men ändå. Det är inget jag går och tänker på direkt:)

I alla fall, varför är jag uppe såhär tidigt? Jag börjar skolan klockan ett... Jo, jag tvättar. Tjoho vad kul:P Jaja, solen är på väg upp, fåglarna sjunger och det ska bli varmt idag. Helt okej anledning till att gå upp tidigt då alltså:) Det var rätt tungt att gå ur sängen idag dock. Var och tränade Ki-box igår så jag är lite smått mörbultad. Det var ett tag sen sist ju så musklerna var lite trögstartade, haha.

Nu ska jag snart gå ner och ta hand om lite mer tvätt. Hoppas ni får en toppendag i den härliga och efterlängtade solen! Kram på er.♥

Kommentarer
Postat av: Gloriaah

fin blogg! :)



allt bra?

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen :D

2010-04-07 @ 08:18:12
URL: http://gloriaah.blogg.se/
Postat av: Gloriaah

sv. bara bra :)



2010-04-07 @ 08:47:30
URL: http://gloriaah.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Somrig blogg :)

2010-04-07 @ 09:21:44
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0