050410

Godmorgon!

Tidigt uppe. Älsklingen skulle iväg och fiska och jag kunde inte somna om när han gått... Känns så ensamt här hemma nu liksom. Jag är ledig hela dagen och han är ledig hela dagen, men ändå får vi inte vara tillsammans. Lite trist. Sen kommer veckorna flyga iväg och ge oss rätt lite tid tillsammans. Men så är det. Klart han ska göra saker själv också:)
Han erbjöd mig faktiskt att följa med;
Han: Du får gärna följa med imorgon.
Jag: Ja, det kanske jag kan göra.
Han: Men vi ska flugfiska.
Jag: Okej, men det har jag aldrig testat, så det kanske blir lite svårt...
Han: Ja, och jag har inget extra flugspö heller.
Är det bara jag som ser problemet här?:D

Nä, idag ska jag väl ta det lugnt då bara. Vara lite ensam och tycka synd om mig själv:) Ska kanske träffa en kompis senare, men det är inte säkert. Ikväll ska vi till älsklingens föräldrar och äta middag. Trevligt:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

jag skulle vilja ha hjälp med en sak om du vill det. du BEHÖVER inte men det skulle vara snällt. Jag vill slå mitt UNIKA bessöksrekord och komentarsrekoord (på en dag) skulle bli jätte glad om du hjälpte mig genom att t.ex. Länka mig i din blogg eller bara besöka min blogg och skicka en komentar! KRAM

2010-04-05 @ 08:48:28
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: Cicci

tack - jag skulle vilja ha hjälp med en sak om du vill det. du BEHÖVER inte men det skulle vara snällt. Jag vill slå mitt UNIKA bessöksrekord och komentarsrekoord (på en dag) skulle bli jätte glad om du hjälpte mig genom att t.ex. Länka mig i din blogg eller bara besöka min blogg och skicka en komentar! KRAM

2010-04-05 @ 09:59:47
URL: http://sweetcessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0