010410

Godmorgon!

Idag får man passa sig, haha:) Jag brukar i och för sig inte gå på lurendrejerier, men man vet aldrig. Är man lite ouppmärksam så åker man säkert dit:)

Underbar dag framför mig. Solen strålar så det kan banne mig inte bli bättre. Älsklingen jobbar till olv och sen ska vi åka ner till havet, gå en runda och njuta av sol och ledighet. Sen ska vi handla lite och laga lite god mat. Jag tänkte göra en kycklingpaj. Har aldrig gjort det förr så vi får se hur det blir. Men man måste ju våga prova något nytt då och då:) Sen ska vi bara spela spel och mysa hela kvällen. Vi har bestämt oss för att hålla tvn avstängd hela kvällen. Något som jag uppskattar väldigt mycket. Jag brukade aldrig titta på så värst mycket tv när jag bodde hemma. Jag läste hellre eller gick en runda och så. Varför ska man titta på tv när man är två liksom? Inget umgänge då ju:) Nä, men det är klart man kan umås framför tvn också, jag brukar ju kolla på film och så och det är jättemysigt. Men att sitta en hel dag och titta på tv har jag inte riktigt upptäckt någon tjusning med-än. Så som sagt, en härlig dag har jag att se fram emot:)

Hoppas ni också får en härlig dag i solen! Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0