Längesedan nu igen..?

Jaa, det går ju sådär för mig att föra en blogg. Men jag gör mitt bästa. Sedan sist har det ju inte hänt så mycket precis heller. Har varit på evighetsföreläsningar, jobbat och dansat. Det är en ganska bra sammanfattning på tillvaron just nu. Och just det ja, så har jag ju varit i T och tittat på hockey. Jag kan inget om hockey, men är på god väg att lära mig.
Idag har jag varit ledig, men har hjälpt min farmor att hitta en ny handväska. Så lite nytta har jag ju faktiskt gjort. Annars händer inte mycket, försöker uppdatera mina kunskaper i juridik så att jag ska få bra betyg på tentan i november. Känns rätt bra faktiskt. I helgen ska älsklngen och jag ut i skogen och njuta av höstfärger och höstdofter. Ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0