Sovmorgon

Änligen har jag fått chans till denna lyx ja. Men snart ska jag till skolan och sedan är det fullt ös till klockan 8 när dansen slutar Har haft mycket i skolan och tidiga morgnar nu på senaste tiden. Har påbörjat min praktik och jag trivs underbart bra. Tycker det är grymt kul än så länge och känner verkligen att det här är ett yrke för mig. Kan inte bli mycket bättre alltså. Annars flyter livet på. Skola, jobb och praktik tar mest tid, tätt följt av dans och hemmamys. Vänner och familj får ta en del smällar nu då jag oftast inte har tid över... Känns inte alls bra. Kanske lugnar det ner sig, eller så blir det värre. Jag kan inte garantera nåt.
Nu ska jag upp ur sängen och fixa lite frukost. Det tar emot lite, så himla skönt under täcket ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0