Mitt liv är fyllt av kaos

Just nu i alla fall. Från den dagen skolan började till nu är det inte mycket till ledighet jag har haft. Påsätt och vis kan det vara skönt att ha att göra hela tiden, i somras klagade jag ju på att jag hade så mycket på g... Men det kan faktiskt bli rätt häktiskt också. Idag har jag jobbat, liksom igår kväll. Övriga dagar i veckan har börjat med tidiga morgnar, föreläsningar och uppsatsskrivning följt av dans och sena kvällar. Galet, men skönt nu ikväll när jag är helt ledig.
Imorgon ska jag stå som visningsvärd med en mäklare. Ska bli jättekul. Fick en praktikplats i tprsdags och nu ska jag redan ut och jobba. Ska bli grymt kul, men väldigt läskigt också. Hur ska det här gå?
Återkommer med uppdateringar om resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0