Män...

...har problem med tid. Den saken är klar. De klagar på oss tjejer att vi tar lång tid på oss. Kanske det, men vi är alltid i tid. Män har en förmåga att säga en tid och sedan se det som en sjäkvklarhet att det innebär plus 5-10 minuter-MINST. Och "en stund", jag vet inte om ni tjejer håller med, men enligt mig är en stund mellan 5-20 min. För en man verkar en stund standard vara 30-60 min... Är det verkligen en sådan skilnad mellan manligt och kvinligt språk? Inte för att jag vill verka nedvärderande mot män, men är det inte lite konstigt? Jaja, ett helt onödigt inlägg egentligen, men i alla fall. Förlåt alla män som eventuellt tagit illa vid sig, det var absolut inte min avsikt, jag bara funderar på om skilnaden verkligen kan vara så stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0