Två

Jaa, det blev två saker shoppade. Men det som först skulle vara en belöning blev istället en tröst. Uppsatsen blev 100%underkänd. Och det som stör mig mest är att jag knappt vet varför. De punkter jag fick att ändra var sådana punkter som jag själv ansåg var hållbara. Men tydligen inte. Min lärare anser att jag bör skriva på ett sätt som gör att en femåring skulle kunna läsa den. Suck. Ingen dans för mig ikväll. Kommer inte att orka med mer kritik. Men nu kom solen fram igen efter ett tag bakom molnen så nu sk jag ut på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Jamie

Ameh, fy vad jobbigt med uppsatsen! Har du fatt reda pa hur det gick med den som jag fick lasa igenom?



Bla. Jag hatar sadana dagar. Har precis insett dessutom att jag kommer behova lana en mindre formogenhet av min kare far om jag ska kunna stanna har till m i maj. Vilken lycka. MASTE hitta ett jobb, och det snarast. :/



Kram, ha det sa fint i solen!

2009-03-20 @ 23:05:06
URL: http://scousification.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0