Tjock...

... i halsen ja. Nu trodde väl säkert en stor del av er att jag skulle skriva ett inlägg där jag klagade på hur tjock jag tycker att jag är. Men icke, jag är nämligen tjock i halsen och det är det jag vill gnälla lite om. Som jag skrev i tisdags så mådde jag ju inte så bra då. Och sen des har jag känt mig lite halvkass, tung och klen liksom. Så där som att man är i stratgroparna inför en förklning, men den vill liksom inte bryta ut. Vilket ju egentligen är på både gott och ont. Jag ser ju helst att den inte bryter ut alls, men om jag nu ändå ska gå runt med lite ont i halsen kan jag väl lika gärna få allt på en gång...?
Trots mitt tillstånd ska jag till dansstudion ikväll. Inget kan stoppa mig den här gången. Älsklingen stoppade mig igår, tyckte jag var korkad om jag gick och dansade. Och jag vill helst inte vara korkad så jag gav efter och stannade hemma. Vilket i och för sig var rätt trevligt då hans mormor bjöd på gulaschsoppa och våfflor. Så himla gott. Vad jag inte kan förstå dock och nog aldrig kommer att förstå är att jag äter så mycket mer än både min älskling och hans familj...(inte tillsammans som tur är...) Jag har ju för all del alltid varit ett matvrak, älskar mat. Men när jag är med hans släkt vågar jag inte äta för mycket faktiskt. Känns pinsamt att sitta och äta när alla andra ätit färdigt. Helt i onödan naturligtvis. Skyller på att jag tränar en si så där 10 timmar i veckan.
Vad har annars hänt idag då? Jo, jag har träffat E. Vigick en runda och åt sedan fisk på rökeriet, Älskar fisk. Hur kan man inte gilla fisk? Hm, okej, alla fisk är kanske inte så god som E och jag kom fram till, men ändå? Strunt samma, trevligt var det i allafall.
Nu ska jag snart ge mig iväg. Och imorgon ska det jobbas... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0