Hmm...

Jaa, väldigt fundersam just nu. Men eftersom jag inte har dn fallenheten som vissa har att hänga ut hela privatlivet på bloggen så håller jag där. Massor med tankar som flyger jut nu, främst ang. skola, livet i allmänhet och pokvännen.
Trivs f.ö kanonbra i lägenheten. nte helt fel att vakna och ha Öresundsbron uanför vardagsrumsfönstret. Helt fantastiskt. Och att sen ha världens finaste pojkvän bredvid gör ju inte saken sämre precis. Så livet just nu är ganska perfekt helt enkelt. Om jag bara slapp jobba hela jäkla helgen. Men vad gör man? Ska man flytta hemifrån utan att ta lån får man ta en del smällar. Tack gode gud för studiebidrag.
Nä, nu ska jag ut i köket och fixa nåt att äta. Alltid hungrig just nu. Kanske beror det på att jag tränar ett par tre timmar varje dag. Föreställningar på gång. Massor med repetitioner och extra repetitioner eftersom jag har fått äran att dansa solo. Äntligen börjar det hända saker. I alla fall, det känns rätt bra tt träna så mycket, känns som att jag kan äta precis vad jag vill. Eftersom jag älskar mat så är det ju inte en helt dålig kombination.
Men men, som sagt. Mat var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0