En uppsats och en redovisning

Japp, efter det stora nederlaget i fredags (...) så ska jag nu försöka avsluta min andra uppsats som är av det undersökande slaget. Det får gå som det går helt enkelt.
Har en stor redovisning imorgon också som jag har tillsammans med tre andra damer. Avskyr grupparete. De jag samarbetar med är väl helt okej, men blandningen av en jätteambitiös människa, en som inte alls är ambitiös, en som är halvambitiös och en som är måttligt ambitös är inte en 100% bra grupp. Fyra tjejer som hellre snackar skit om alla i klassen får inte gjort så mycket som de borde...
I lördags hade jag så grymt kul Precis vad jag behövde efter en vecka i fullt kaos! Jag, J och E var ute och festade tillsammans. Världens härligaste människor. De tycker säkert jag är helknasig, men sån har jag ju alltid varit. Blev rätt så mycket intag av vätska i olika former och färger så att gå upp och jobba klockan 10 dagen efter var inte mitt smartaste drag om man säger så... Minns inte mycket av första halvan av arbetsdagen. Annat än att huvudet snurrade och värkte. Hm, tål jag så lite eller var det ren trötthet? Tror det beror på båda. I alla fall, det var en perfekt kväll. Tack tjejer!!
Angående min knasighet förresten, jag är uppenbarligen expert på att bli av med vänner och människor jag umgås med. Vet inte riktigt vad jag gör för fel. Nej, jag ska inte självömka mig själv, men jag är väldigt undrande på det här planet. Har hört både det ena och det andra som har nämnts bakom min rygg och undrar varför detta inte kan sägas rakt ut till mig? Tjejer är fövisso experter på att snacka skit, men kan man inte göra ett undantag ibland? Om någon har nåt emot mig eller vad jag gör etc så vill jag gärna veta det. Jag är inte den som är den. Är det något  jag gör som stör en annan människa får han eller hon mer än gärna uppmärksamma mig på det så kan jag kanske ändra på det.
I alla fall, det var bara ett tankeflöde som inte gick att stoppa. Nu ska jag skriva en fantastiskt bra diskussion till min fantastiksa uppsats. (märk den drypande ironin...) Håll tummarna för ett G den här gången, orkar bara inte skriva om en uppsats till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0