Sol, mys och fiske

Jag har dragit upp mitt livs första fisk! Var ute och fiskade med älsklingen igår kväll. Fick en fin öring på ca 1 kg. Jag kan ju erkänna att jag blev lite biten av fiske. faktiskt riktigt kul.Mysigt att bara kunna stå vid sidan av varandra och koppla av samtidigt som kvällssolen värmer. Hade ju tänkt läga in en bild, men hittar inte mobilsladden så det får bli en annan gång. Fisken ska vi äta imorgon kväll. Ska bli gott att kunna äta en fisk man själv dragit upp. Kändes så lyxigt igår också, vara ledig hela dagen och läsa osv och så på kvällen få vara med älsklingen hela tiden utan tv och annat som annars brukar komma i vägen. E oförglömlig kväll helt enkelt.
Nu ska jag snart iväg på en uppsatsopponering. Kan bli kul, den uppsats jag ska opponera på är helt osammanhängande. Försår inte ett dugg och svenskan är hemsk... Men jag får väl försöka vara så snäll som möjligt ändå.

Återkommer med resultat senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0