Underbart

Ja, allt är underbart just nu. Underbart väder, underbar ledighet, underbar älskling... Det kan inte bli mycket bättre helt enkelt. Eller okej, högskolan skulle ju kunna skicka sitt resultat någon gång. Men det kan jag leva med och förtom det är allt perfekt.
Solen strålar och det är varmt och skönt. Ska iväg till stranden idag. Bara ligga och pressa hela dagen. Ingen tid att passa utan kan bara ta det lugnt. Ska bli så underbart skönt. E ska med så jag är ju inte ensam heller. Är inte så förtjust i att vara ensam. Inte för att det direkt skrämmer mig, men det är så offantligt tråkigt. Jag vill ha någon att skvallra med, prata skit med helt enkelt. Slippa sitta och komma på mig själv med att jag pratar med mig själv... Jo, det har faktiskt hänt, skrämmande men sant... Avskyr att gå här hemma helt ensam och höra tankarna rulla rundor. Detta bidrar även till frågeställningar som blir till dupa tankar somsedan går ut över älsklingen. Saker som om förhållandet är bra, om vi var för snabba med att flytta ihop, om jag är för snäll som städar, diskar och tvättar utan honom ibland, om han verkligen älskar mig... Ja,ni förstår själva, det kan bli väldigt fel.
Men strunt i det nu, nu ska jag bara njuta av dagen. Inte bekymra mig om nåt utan bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0