Helgen har varit underbar, och än är den inte slut...

Jaa, det har varit en fantastiskt rolig helg. Ute i fredags kväll med älsklingen, hans bror och dennes flickvän. Väldigt trevligt. Längesen jag hade så kul ute. Gott att dricka, treliga människor och en massa skratt. Dagen efter var det mindre kul. Det var lite tungt att komma upp. Oc baksmällan hann knappt lägga sig innan vi skulle iväg igår kväll. Två 50-åringar skulle firas. Jag hade bestämt mig för att bara dricka vatten och läsk... Men det gick inget vidare. Blev en del vin och lite öl också. Väldigt lyckad kväll blev det. Fick dansa med älsklingen som aldrig förr. Mycket trevliga människor där också. Några mindre trevliga också som tyckte att de styrde över hela världen. Men så är det. Kvällen blev mer än lyckad. Är så lycklig över att få vara med min älskling. Det kan inte bli bättre än det är just nu.
Snart ska vi båda iväg och spela beachvolleyboll med ett gäng. Ska bli grymt kul. Lite halvnervöst dock med tanke på att jag inte spelat volleyboll på evigheter. Men det ska nog gå bra. Åtekommer med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0