Vilken dag!

Började med att gå upp klockan 7 trots att jag är ledig för att skjutsa mina föräldrar till flyget. De ska till Teneriffa under en veckas tid. Lyllosar... Jag kan inte neka till att jag saknar sommaren och solen nu faktiskt. Hade varit skönt att kunna känna värmen mot huden, ligga på stranden med en bra bok och lyssna på havsbruset. Mm, nää, nu längtar jag. Inte för att jag skulle klaga om det kom mer snö, men som det är nu är allt bara grått, trist och energidödande.
När jag lämnat föräldrarna körde jag hem om och bytte om. Sedan åkte jag in till stan och träffade underbara K. Vi tog en fika och shoppade, favoritsysselsättningen, haha:) En underbar vän, det måste sägas. Alltid kul att träffa och prata med. Och lätt att prata med, det minsta man kan säga!
Efter några timmar med skratt, seriösa samtal och popcorn på bion, haha, åkte jag hem. Än en gång bara för att byta om, sedan bar det iväg till älsklingens familj där vi åt middag. 
Nu är jag m.a.o. helt slut... Fullt ös, det gillar vi, men som sagt jag lär somna gott senare... Shoppingrundan resulterade i en tröja, lite smink och en paljettkofta till nyår. Så nu är utstyrseln klar i alla fall!
Sängen nästa tror jag... 

                        
                           Åh, vad jag längtar tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0