Ny lista...

Jaa, de är ju trots allt ganska roliga. Den här listan kommer också från Cosmopolitan.

Dagens humör: Mycket glad och sprallig.

Dagens mående: Lite småseg och ont i ryggen, men annars bra.

Dagens borde: Skriva skolarbete...

Dagens frisyr: Slarvigt hophafsad tofs.

Dagens klädsel: Shorts(!), t-shirt och stor kofta.

Dagens planer: Baka julkakor, läsa och se "Anna Ankas jul" ikväll.

Dagens vill ha: Smala lår? Nä, men jag vet faktiskt inte. Jag är rätt nöjd med det jag har.

Dagens längtan: Mest efter K faktiskt, längesen vi sågs nu-igen... Man behöver alltid sina vänner.

Dagens fundering: Borde jag vara duktigare på hushållssyssor? Vara mer hemmafruaktig? (helst inte...)

Dagens beroende: Filtar! Så himla kallt i lägenheten...

Dagens tråkigaste: Att vara ensam...

Dagens tidning: Nyaste numret av Cosmopolitan.

Dagens låt: ´So this is christmas´ med John Lennon och Yoko Ono. Mer jul än så blir det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0