Lite kul

Läste om sådana här listor, kunde ju vara lite kul. Den här hittade jag på Cosmopolitans hemsida. Älsklingen är iväg nu så det passar som tidsfördriv, hihi.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Var glad hela dagen egentligen, var ju med de jag älskar mest.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på damernas jaktstart i skidskytte

Det sista du sa högt: Hej då, ha det så trevligt.

Det senaste någon sa till dig: Älskar dig!

Vad har du druckit idag: Äppeljuice oh vatten...

Vad var det senaste du åt: Ugnsgrillade mackor.

Vad var det senaste du köpte: Örhängen från Pilgrim.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun.

Vad är det för väder hos dig nu: SNÖ!! Hurra!

Godaste glassmaken: Vilken glassmak som hlst faktiskt just nu med tanke på att jag saknar gräddglass så in i bomben mycket... Jäkla laktos... Men okej, hallnsorbet. Om det räknas som glass.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Klart! Så jag träffade mitt livs kärlek ju.

Sover du tungt: När jag tränat ja, annars är det lite si och så.

Drömmer du mardrömmar: Det händer, mer ofta nu än förr faktiskt...

Trivs du med ditt jobb: Hm, om man säger så här, jag trivs med att det trillar in pengar den 25...

Favoritklädsel: Höga klackar, klänning och en snygg kofta.

Favoritlåt just nu: O Holy Night med Tommy Körberg. Ingen slår hans röst!

Vad ser du om du tittar till höger: En hyacint på vårt matbord...

Vad gör dig glad just nu: Snön, romantik och shopping.

Vad ska du göra härnäst: Läsa tror jag.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Väldigt nöjd och glad.

Favoritgodis: Choklad!

Kläder just nu: Pyjamasbyxor, raggsockor, linne och kofta.

Sommarplaner: Spanien med ett härligt gäng!

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej, men har spelat violin när jag var yngre. Jag hade m.a.o större tålamod när jag var yngre...

Morgon eller nattmänniska: Lite av båda tror jag.När jag väl är uppe på morgnarna är jag hyfsat pigg-för det mesta...

Vad är viktigast för dig: Familjen, helt klart. Får jag bara vara med dem så är jag lycklig.

Är du kittlig: Haha, jaa.

Snarkar du: Snarkar? Det beror på vem du frågar...

Stjärntecken: Vädur. Antagligen därför jag är så envis..?

Äckligaste insekten: Alla!! Egentligen... Fast spindlar och jag har aldrig gått ihop.

Längtar du mest efter just nu: Att min älskling ska komma hem så vi kan ha vitermys! Detta innebär varm choklad, kanelbullar och spela spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0