Bättre ju

Nu ha jag i alla fall hållitett löfte till mig själv, jag har varit ute och sprungit en runda:) Så skönt det var, kroppen bockar och tackar:) Nu ska jag förhoppningsvis skriva lite också, sedan är den här dagen att anse som lyckad, haha.
Systern ringde idag, så glad jag blev för det. Alltid kul att höra hur det är med henne och prinsessorna. Har två underbara systerdöttrar. Skulle så gärna vilja visa er sötnosarna men eftersom jag är rätt strikt vad gäller foton med min familj får ni helt enkelt lita på mina ord:) Önskar de bodde närmre, alltid jobbigt att tänka att det tar så mycket tid och pengar att komma till dem.
Nej, nu ska jag sätta fart. Vi ska till älsklingens föräldrar och äta också ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0