40 minuter kvar...

Jaa, nu är det bara knappt 15 minuter kvar till julafton. Känns helt surrealistiskt ändå... Tiden går så fort. När man var liten så kunde dagarna till jul inte gå snabbt nog. Då var det hela tiden alldeles för många dagar fram till julafton och timmarna fram till julaftons morgon var typ tortyr. Jag var alltid vaken i omgångar, kunde aldrig få riktig ro. Låg alltid och lyssnade efter pappas steg när han gick omkring och gömde julklappar. Så ville man bara gå upp direkt och öppna allihop. Och sen allt ätande innan tomten kom... Numer är allt på julafton lika viktigt för mig.
Känns konstigt att jag i natt ska sova utan att ha älsklingen bredvid mig... Första gången på ett år som vi sover på olika håll. Hur ska det här gå? Well, har i alla fall täcket för mig sjölv, hihi:)
Nä, nu ska jag sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0