29/12-09

Snart är det ett nytt år, 2010, hur galet känns inte det? Jag kan inte fatta att tiden går så snabbt. Ska bli ett toppenår. Jag tror att jag äntligen har funnit mig själv, sådär som de säger att man ska göra. Låter djupt va? Well, sån är jag-ibland... Nä, men det känns som om jag blir alltmer tillfreds med hur jag är och vad jag gör. Klart man kommer att vara missnöjd ibland och göra saker man ångrar, men i det stora hela är allt toppen:)
Dagen har börjat segt. Sov helt länge och låg kvar och myste i sängen lite. Älsklingen är och fixar lite inför nyårsafton så jag sitter i soffan och ska försöka skriva projektarbete- men jag vill inte!! Usch, det är så trögt att komma igång. Sen går det rätt snabbt för mg, bara jag börjar. Men det är just början som är så svår... Jaja, det är väl bara att ta tag i det.
Lite senare idag ska jag och älsklingen ut och äta med farmor. Hon fyller år så vi ville göra nåt kul för henne.
Men nu ska, måste, bör jag skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0