28/12-09

Idag har jag och älsklingen varit på IKEA. Vi skulle titta på ny säng och lite annat smått och gott. Det var massor med folk kan jag ju börja med att säga. Herregud, har folk inget annat att göra mellan jul och nyår än att springa och shoppa? Hm, det gjorde ju förstås vi med... Men ändå:) Jag hade ju velat shoppa lite kläder, men älsklingen orkade inte med det så för att behålla friden gick jag med på att åka hem istället, haha.
Nu ska vi nog bara slappa och njuta av att vi får vara lediga samtidigt. Men jag ska försöka masa mig ut och springa. De där oförskämda extra kilona från julmaten ska ju helst bort nu... Missförstå mig rätt nu, jag älskar mat, men har väldigt lätt för att gå upp i vikt så jag måste helt enkelt välja. Antingen så får jag äta och strunta i de extra kilona eller så får jag helt enkelt motionera mer så jg kan äta som vanligt. Kanske kan jag få ut älsklingen på en promenad istället. Eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0