Två veckor

Så länge är jag ledig från jobb nu. Oh i fortsättningen ska jag bara jobba fredag kväll och lördag förmiddag! Fatta vad underbart det känns. Visst, det är sura pengar att bli av med på söndagen, men jag tänker tänka positivt, jag tänker vara iung så länge jag kan. Det var ju trots allt inte jag som valde bort tiden, jag fick inte ha kvar den så sådär jättedåligt samvete behöver jag ju inte ha... Men det känns offantligt skönt i vilket fall som helst. Nu är jag mer tillgänglig på helgerna också för släkt, vänner och älsklingen. Mm, underbart.
Ser fram emot att börja skolan på måndag också. Jo, jag vet att jag är en tönt, men jag gillar att plugga och det ska bli kul att äntligen få fart på framtiden så att säga. Jag är mer än nöjd med det jag ska läsa.
Just nu tvättar jag. Suck, varför måste man gör sånt? Men det känns bra när allt är klart. Känner mig alltid så flitig liksom.
Ikväll ska jag dansa balett och efteråt ska älsklingen ha lagat mat när jag kommer hem. har jag tur eller har jag tur? Älskar honom så mycket. Trodde väl aldrig att jag skulle ha sambo, lägenhet och bil-allt i ett. Kan inte bli bättre. Lång näsa åt alla er som totalmobbade mig och många andra i skolan, jag slår vad om att ni är totalt misslyckade och att ni önskar att ni ansträngt er mer på skolan än på att bryta ner folk. Nu är det försent. Skadeglädje kan verkligen vara den sanna glädjen ibland, ursäkta för det.
Nu ska jag nog shoppa lite via datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0