Sista dagen innan helgen

Ja, så är det fredag igen. Nästa vecka kommer jag att reagera på detta som alla andra människor; äntligen fredag. Med tanke på mitt jobbschema har fredag varit måndag, tisdag, onsdag och torsdag, men väldigt sällan just fredag... Så ska bli skönt att kunna känna så igen.
Snart ska jag in till stan och äta lunch med två härliga vänner. Ska bli skönt. Hemskt väder idag. Inget regn, men tryckande äcklig värme. Har världens huvudvärk och är helt trött. Detta brukar tyda på att det ska bli åska någon gång under dagen. Hoppas det, avskyr att känna mig sån här. Jaja, så är det.
Är det förresten någon som vet vart man ska gå om man vill kolla så att man inte har bröstcancer? Inte för att jag skulle ha det eller så, men man borde kanske kolla ändå har jag ju funderat på. När man känner själv känner åtminstone inte jag något, men det känns inte helt pålitligt.
Nä, nu ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0