Två dagar kvar...

Irritationen från igår börjar lägga sig nu. Det känns inte riktigt lika hopplöst som igår. Har fått svar på jobsökningar så det är ju på väg åt rätt håll i alla fall.
Angående dagens rubrik;två dagar kvar till första advent. Eller ja, egentligen är det ju bara en och en halv, men ändå. Jag längtar efter att få tända mina/våra adventsljusstakar här hemma. Fy vad konstigt det kändes att skriva så, "våra" och "hemma" när jag är hos min pojkvän. Men så är det ju från och med nu, allt vi äger är "vårt" och "hemma" är där vi båda är alltid... Men det känns naturligtvis fruktansvärt bra. Är så lycklig att jag inte ens kan beskriva det. Trodde väl aldrig att jag skulle ha en pojkvän och än mindre vara sambo innan jag fyllt 21... Men så är trots allt fallet. Nu har vi hitat en lägenhet och hoppas på att vi får den. Det bir en perfekt julklapp till oss båda två i så fall. Och sen ska vi fira nyår i Åre. Blir toppen!
Som sagt, allt känns lite mer positivt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0