Rastlös...

Visst är det härligt att jag har gjort alla tentor och att jag numer är ledig, men börjar bli lite rastlös nu faktiskt... Men snart börjar julens alla roliga saker att hända. Som nästa vecka ska jag julpynta. Det ska bli extra kul i år eftersom jag får julpynta min pojkväns lägenhet istället för mitt rum därhemma. Längtar. Och sen veckan efter det ska vi till Fredriksdals julmarknad i Helsingborg. Dit åker vi varje år. Höjdpunkten på året, massor med god mat, mysiga marknadsstånd och underbar julkänsla. Därefter är det slutspurt mot julafton som jag älskar mest av allt. Det är konstig egentligen, antingen så är man julmänniska eller så är man det inte verkar det som.
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt egentligen. Jag går en kusr på Komvux för att komplettera mitt gymnasiebetyg. Samhällskunskap B... Inte så kul, men det får gå. Fick betyg på en uppsats jag skrivit; VG. Inte helt kasst med tanke på att jag lade ner väldigt lite tid på den. Just nu sitter jag och tittar på Flashdance. Det regnar ute, annars hade jag varit ute och gått istället. Nu ska jag fortsätta slappa lite. Sedan ska jag dansa ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0