5e september

Godmorgon

Sovit gott?:) Jag har inte sovit bra alls. Har bara legat och vridit mig hela natten. Antar att jag fortfarande påverkas av förändringarna allt det här fört med sig. Är inte alls van vid att bo själv. Men det går helt ok. Förutom att jag längtar ihjäl mig efter min fina underbara älskling. Världens finaste pojkvän oavsett vad. Utan honom och alla er som stöttar mig hade jag aldrig vågat ta det här steget. Tack!

Idag ska jag iväg med klassen till Helsingborg och plugga och umgås. Ska bli trevligt. Solen skiner också så det kommer nog bli en riktigt bra dag:)

Löpningen igår då? Nja, det gick inget vidare. Knät började värka igen och svullnade lite när jag kom till stugan. Svullnaden har dock gått ner idag så förhoppningsvis fortsätter det att läka.

Hoppas ni får en bra onsdag. Halva veckan snart över:) Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0