3e september

Godmorgon

Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit som en stock faktiskt. Igår kväll åkte jag ju tillbaka till Båstad och det var lika jobbigt att åka ifrån älsklingen som det var när han lämnade mig här uppe. Lite tårar blev det. Sen såg jag på filmen Marley och jag och då blev det många tårar till. Så bra film men så fruktansvärt sorglig. Saknat min lilla Sami nu när jag sett den.

Aja, nu är det ny vecka och nya tag som gäller:) Ska faktiskt bli kul att åka iväg till skolan idag. Jag trivs ju så himla bra och nu har jag hunnit smälta allt under helgen. Så det kan nog bli en bra vecka det här:) Idag har vi halvdag men efter skolan är det plugg som gäller. Inget smitande för mig nu;) Det är rätt bra att bara ha 22 kvm, det finns inte jättemycket som behöver göras haha.

Nu ska jag snart ge mig iväg, börjar nio. Hoppas ni får en härlig dag! Puss och kram på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0