1a september

Godmorgon!

Åh vad jag älskar livet just nu:) Allt känns så positivt. Och jag känner mig så glad. Just nu är jag ju hemma hos älsklingen och myser. Känns riktigt härligt att få vakna med den jag älskar mest i hela världen.

Idag ska vi ut och springa. Och jag är så glad att äntligen få lov att sätta igång träningen igen. Har ju gått på smärtstillande nu i tio dagar så har inte tränat alls. Det blir bara en kort runda idag för att känna på knät men jag hoppas verkligen det ska kännas bra så att jag kan öka distansen igen. Håll alla tummar!:)
Efter löpningen ska vi på agility med Sami. Det är älsklingen som har hand om själva träningen men jag älskar att titta på:)

Ikväll blir det middag med mina älskade föräldrar.

Så ja, det går bra nu:) Hoppas ni har det minst lika bra! Puss och kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0