26e maj

Hej hopp:)

Hur är det med er en sån här helg då? Jag är sådär oförskämt glad just nu;) Examensarbetet är äntligen inskickat och alla tentor skrivna för den här gången. Känns så obeskrivligt underbart. Kan knappt fatta att stressen är över äntligen. Jag ska aldrig mer tillbaka till skolan utan binär det verkligheten med jobb som gäller. Men det känns faktiskt rätt bra:D Att ha rutiner och något att göra är mer för mig än att vara ledig titt som tätt. Det är ändå rätt trist med tanke på att det aldrig är nån annan som är ledig;)

Igår blev jag bortskämd hela dagen av min fina älskling. Vi var först och tränade och sedan och gjorde lite ärenden. Då bjöd han på lunch ute. På kvällen var vi på bio och sen bjöd han på middag ute. Så jag blev lite firad för att jag är klar:)

Nu sitter jag på bussen på väg till en balettklass och sen blir det mys med familj och älskling. Underbar helg<3

Hoppas ni har det bra i solen. Puss och kram på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0