21a maj

Godmorgon på er

Sovit gott?:) Jag sover sådär just nu. Stressad till max så tankarna snurrar tills jag somnar av utmattning typ. Sen håller hostan mig vaken i omgångar så det är lite kollivarning på mig hehe;) Men imorgon skriver jag sista tentan för terminen och jag ber till alla gudar att den blir godkänd. Sen är det bara examensarbetet kvar som ska in torsdag kväll och sen är det, mer elle mindre, över. Vi har en redovisning och opponering också men i jämförelse är det inget jobb alls;)

Snart ska jag ut på en morgonpromenad med Sami och sen blir det plugg tills jag stupar och däremellan lite jobb. Har en del jobb att ta igen nu när jag varit sjuk. Men så är det, inget att göra åt ju.

Längtar tills den här veckan är över. Så fruktansvärt mycket. Jag vill ha tillbaka mitt liv. Helgen var i och för sig lugn och jag kunde vila lite men stressen ligger hela tiden och trycker på så helt kan jag aldrig slappna av.

Hoppas ni får en bra dag! Solen skiner i alla fall så det är ju en positiv sak såhär en måndag;) Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0