5 mars

Hej på er

Allt bra med er såhär en måndag?;) Jag är pigg och utvilad efter en galet rolig helg. Det var längesen jag hade en så härlig helg som denna. Min fina vän bodde hos oss i helgen så vi tog det bara lugnt och umgicks. Sen blev det utgång i lördags också. En topprolig kväll på flera sätt. Vi kom hem vid kvart över fyra på natten och tyckte det var en bra ide att spela kort... Så vi gick och la oss vid sju på morgonen. Galet. Sen sov vi två timmar och så var älsklingen och jag iväg på mässa och sen middag hos mina föräldrar. Vi däckade direkt sen när vi kom hem kan jag säga;) Men roligt var det så det var mer än värt det! Tack alla mina fina för att ni gjorde min helg så underbar. Det behövdes...!

Nu är det snart dags för tenta så har lite panikångest som vanligt. Inte lätt inte. Aja, får hoppas det ska gå bra helt enkelt:)

Hoppas ni för en bra dag! Pöss


Kommentarer
Postat av: jessica

härligt med en så bra helg!



svar: tack! han målade med en kolpenna :)



kram

2012-03-05 @ 16:29:02
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0