21 mars

Godmorgon på er

Idag är det s.k. en vanlig dag för mig. Först föreläsning klockan 10 och sen plugga och sist jobb. Inte så kul, men vad ska man göra;) Nä jag skojar, jag vet ju att det är värsta lyxdagen egentligen, men jag är ju van vid hela dagar hemma med plugg så lite annorlunda är det ju:)

Annars händer inte mycket. Saknar min älskling. Vi ses ju knappt i veckorna nu och det känns lite konstigt. Men det är det trots allt värt med tanke på mins lediga helger. Uppskattar dem fortfarande grymt mycket:)

Hoppas ni får en härlig dag! Puss och kram på er:)


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Ha en fin dag du med! :)

2012-03-28 @ 18:18:29
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Amel

Fin blogg! Kolla gärna in min och kommentera vad du tycker om min nya header! Kram!!

Btw. Vill du göra ett bloglovinbyte??

2012-03-28 @ 19:08:01
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0