14 mars

Hej hej

Jag har inte haft vare sig tid eller lust att skriva här på ett tag. Solen strålar utanför fönstret för det mesta och jag är på toppenhumör:) Så datorn och telefonen har fått vila ett tag.

Min och älsklingens 4-årsdag var underbar. Vi gick på restaurang och åt och sen tog vi en öl och ett glas vin på en pub innan vi åkte hem. Det blev ju inte så lång stund eftersom det var vardag men det passade perfekt ändå. Vi hade så mysigt och vi pratade en massa minnen. Så mycket vi hunnit göra tillsammans. Det är helt galet.

Senaste dagarna har bara flugit iväg. Älsklingen och jag är som nykära och jag börjar få ordning på det mesta i mitt liv. Nu hoppas jag bara på att få tag på ett jobb inför examen så är allt hur bra som helst! Just nu skriver jag och en kompis examensarbete så det är full upp även om jag slipper gå till skolan varje dag.

Vad gäller vårt husköp som jag nämnde för ett tag sedan så går det rätt trögt... Vi får inte sålt lägenheten så att vi kan göra sista steget för att få huset. Lite tråkigt, men vad ska man göra. Säg till om ni har nån som är intresserad av en lägenhet;)

Nu ska jag ut och sätta mig i solen och läsa ekonomi. Roligt värre;) Men solen är ju härlig så klart! Hoppas no har en härlig dag. Nu är snart halva veckan gången!

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: DomiW

Hej, vilken fin blogg du har :)

Allt bra idag?



Kika gärna in på min & säg vad du tycker :D

2012-03-15 @ 10:03:47
URL: http://domsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0