31a juli

Godmorgon Inatt har jag sovit som en stock. Nästan för hårt. Hade lite ont i huvudet nu när jag vaknade... Aja, så kan det bli:) Igår hade vi en ganska lugn dag men jag var ändå helt slut när jag skulle gå och lägga mig. Vi tvättade på förmiddagen och packade upp. Sen åkte vi in till stan och gick i affärer och åt middag. Sen myste vi lite på en uteservering innan vi åkte hem. Underbar kväll med andra ord:) Välbehövligt såhär under semestern. Idag ska vi först ut och springa nu på morgonen. Sen blir det att uträtta lite ärenden och så middag med älsklingens föräldrar ikväll. Så det blir en härlig dag idag med:) Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0