23 februari

Godmorgon

Tvättdag idag. Men gläder mig åt de fina nyheterna om att en prinsessa är född i Sverige. Så härligt att det äntligen hänt. Jag har följt all nyhetsbevakning slaviskt typ:) Det är ju en stor händelse. Jag är definitivt för monarki så för mig är det en härlig händelse. Utan monarkin skulle den lilla bit av Sverige som vi har kar dö ut. Men det är klart, det är fult att vara svensk så det är väl rätt väntat om det försvinner det också. Dock hoppas jag verkligen att monarkin får vara kvar.

Sitter och tittar på nyhetssändningar på flera kanaler på tv nu. Och åh vilken underbar kärlekshistoria Victoria och Daniel har haft. Sån man själv drömt om sen man var liten:)

Idag behöver jag en hel del tur så håll alla tummar för mig. Hoppas ni får en härlig dag. Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0