Inte nu IGEN

Träningsförbud i 10 dagar... För benen i alla fall:( Så jävla irriterande. Nu när löpningen går riktigt bra så får jag det här, brusten menisk som bidragit till inflammation i leden. Domen: smärtstillande i 10 dagar och ingen belastning på knäna. Jippi... :( Rent ut sagt: faaaaan! Att säga åt mig att jag ite får träna 100% är som att slå en liten del av medvetslös. Det suger! Får hoppas det räcker med smärtstillande bara, annars får de operera.. Men det är nig rätt liten risk enligt läkaren. Hoppas det.

Aja, nu ska jag se Top Model och sen Ensam mamma söker:) Äntligen lite som jag vill se;)

Ha en mysig kväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är bra :D

2012-08-29 @ 17:03:29
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0