31 augusti

Hej på er

Så mycket har hänt på senaste tiden så jag har inte hunnit blogga helt enkelt. Jag har börjat min nya utbildning i Båstad och jag trivs kanonbra. Bättre än jag gjort någonsin typ. Lärarna är grymma och väldigt inspirerande. Bättre kan det inte bli. Vi har fått en sån push in i utbildningen och blir ständigt uppmuntrade. Annat var det på förra utbildningen. Då fick man tipset att satsa på annat yrke. Nej, det här känns perfekt.

Dessutom har jag flyttat till en jättefin stuga i Båstad. Känns så bra att vara på plats och kunna satsa helhjärtat på utbildningen. Dock saknar jag min fina älskling galet mycket. Men när skolan är slut idag ska jag åka hem så det funkar:) Nästa vecka blir längre, den hör veckan var det bara sen i onsdags, men det ska nog gå det med:) Får se till att satsa 200% nu så det är värt att vara ifrån fästman så här.

Hittills har allting gått jättebra och jag kör järnet på att skapa kontakter osv. Så det ska nog bli bra det här:)

Hoppas ni har det bra idag. Fredag idag ju! Kan inte bli bättre;)
Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0