22a augusti

Hej på er

Dagen idag inleddes med att lämna Sami på dagis. Hur lätt var det att lämna honom där då? Tur att det var lite småskumt där jag lämnade honom så jag slapp se hans valpögon. Fy vilket dåligt samvete man får:p. Aja, det är ju för hans eget bästa. Att sitta hemma själv är ju knappast något alternativ för honom.

Annars idag ska jag plugga och plugga och plugga. Sen blir det kanske lite festival ikväll:) Vi får se om älsklingen orkar. Det är hand ide att vi ska åka in och jag är jätteglad för det men samtidigt så förstår jag ju om han inte orkar.

Var inne med mina fina föräldrar igår och tittade på thorleifs en stund;) Blir alltid lika glad när jag är med dem. Bästa föräldrarna! Älskar er!!

Hoppas ni får en bra dag trots regnet. Alltid lättare att jobba då, eller? Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0