11e augusti

Hej hopp

Äntligen kom solen hit igen. Men nu verkar det som om molnen ska få ta över igen:( Aja, vi har fått njuta lite i all fall;)

Idag är jag hos mina fina föräldrar. Har varit här sen igår kväll. Behöver plugga massor och det går inget vidare när jag är hemma. Så då passar det bra att komma bort lite och få bli ompysslad av fina föräldrar:) Ikväll tar jag ledigt och myser med pizza och film tror jag. Ska ev ut på en löprunda innan dess hare jag tänkt. Men min kropp verkar ha tröttnat på min träning. Jag har fått jätteont i min häl igen. Sist jag hade ont i hälen blev det till en muskelinflammation som hindrade mig från att träna i en månad. Så borde antagligen ta det lugnt. Men hur lätt är det;) Får se hur jag gör. Kanske en kort runda bara...?

Hoppas ni har lite sol också. Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0