26e april

Hej på er

Hur är det med er idag då? Här är det helt ok. Börjar bli trött på att plugga och är allmänt rastlös. Ingen bra dag helt enkelt. Många tankar på hur min framtid kommer att se ut, vad jag egentligen vill, vad jag måste offra och vad jag vill ha kvar o.s.v. Mycket tankar samtidigt som jag pluggar ekonomi. Går sådär;)

Just nu vill jag bara åka bort. Långt bort så jag slipper tänka och kan stänga av allt vad vardagen är. Senaste drömresmålen är Paris, London, New York, Beijing, Tokyo och Hawaii... Hawaii är det som ligger i topp just nu. Jag är m.a.o. expert på att välja det dyraste;) Men det vore så kul att se allt på riktig som man ser på otal tv-kanaler och framförallt deras underbara natur. Aja, drömma kan man ju;) Det blir ju i get husköp tyvärr så då kan man ju börja planera annat. Dock så gäller det att prioritera och mina prioriteringar uppskattas inte särskilt mycket av vissa i min omgivning vilket är lite jobbigt. Men det löser sig, man får möras nånstans på mitten helt enkelt;)

Hoppas ni har en bra dag. Snart fredag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Emilia

Superfin blogg du har :)

2012-04-26 @ 15:53:07
URL: http://emiliaberglund.blogg.se/
Postat av: LINAS CLOSET- bloppisfynda hos mig!

Hej sötan!



Har precis fixat ihop en bloppis där jag bland annat säljer Converse, Lexington, Ralph Lauren, Guldfynd by Kenza och min fina studentklänning!



Kika gärna in! Och om du inte vill ha reklam från bloppisar så ber jag om ursäkt. Kram! ♥

2012-04-26 @ 16:03:00
URL: http://linascloset.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti natti ^^,

Hoppas du sover gott i natt och att du får en skiiitbra fredag!! :D

2012-04-27 @ 00:36:13
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0