12e april

Godmorgon

Är uppe och igång sedan en timme tillbaka lite drygt:) Det är tvätt idag nämligen så då är det bara att masa sig upp ju hehe.

Om en stund ska jag försöka plugga lite och sen blir det träning. Ikväll ska jag jobba en stund och sedan blir det middag med arbetskamraterna. Ska bli mycket trevligt:)

Det var min dag det;) Den känns rätt kort men tiden går så snabbt när man tvättar. Det känns som att man ska hinna med massor mellan maskinerna men trots det så springer tiden iväg.

Aja, hoppas ni får en bra dag. Fredag imorgon:D Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Iris

Hej!

Tävla om ett 500kr presentkort på Nordens största smyckesbutik på nätet! Det är jätteenkelt, klicka bara in på min blogg och sedan på bilden i inlägget. Hoppas du vill vara med, kram

2012-04-12 @ 21:08:46
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0