14 september

Godmorgon!

Jag måste bara säga att jag känner mig ganska duktig. Egentligen behöver jag inte gå upp förrän kvart över åtta, men för att hålla mina tider under dagen med mat och sånt och för att hinna komma igång innan jag går på föreläsningar har jag börjat gå upp halv åtta. Och jag lyckas hålla det:) Det känns faktiskt bra att gå upp i tid och hinna göra sig i ordning i lugn och ro. Förr ville jag alltid ligga kvar till sista minuten, men då hade jag ju bara varannan helg på mig att vila ut. Det känns så bra att ha alla helger lediga att ni anar inte. Är så himla glad för det.

Idag vaknade jag med en något svullen hals. Vet inte om det beror på trötthet, stress eller förkylning, men jag gissar på det sista... Alla går ju och nyser och snörvlar nu. Så jag ska hälla i mig ett glas Echinaforce, för är det något jag absolut inte hinner med nu så är det en förlylning. Har en jätterolig helg framför mig t.ex;) Plus skolan så klart. Jag ahr massor att läsa och skriva framöver nu.

Dagen idag ser ut som så att jag inte har några föreläsningar, men jag ska på handlening inför ett grupparbete och sen ska jag jobba ikväll. I måndags fick jag inte ringt till så många, men idag blir det nog fler så är lite nervös idag igen:) Men det ska nog gå bra. Är trots allt mest peppad faktiskt.

Annars då? Tja, igår kväll var älsklingen och jag ute i skogen med trollet och gick:) Han älskar verkligen skogen och ahr så mycket att undersöka. Vi ahr honom på löplina i skogen och det ger honom chansen att själv bestämma takten så att säga. Och det är så härligt att se honom så lycklig. Precis som jag är med världens underbaraste pojkvän. Älskar honom över allt♥

Hoppas ni får en jättebra dag. Snart är halva veckan avklarad:D Puss och kram på er


Gammal bild, men är ju så sööööt med sin kotte;)

Kommentarer
Postat av: jessica

visst är det härligt att komma upp i tid! sitter hellre och äter lång frukost än att springa till bussen ;)



svar: ingen fara, bara sanning :)

förstår att det är lite nervöst, jag blir jämt nervös när jag ska prata i telefon, det spelar knappt någon roll om jag känner personen. vet inte riktigt varför jag blir mer nervös över telefon än i verkligheten, i telefonen syns man ju inte ens :P



allt är bra med mig tack! dig också? ja skolan flyter på, mycket att göra men det gör att veckorna flyger förbi. hur går skolan för dig? :)

2011-09-14 @ 09:42:23
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0