13 septmeber

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Hann knappt lägga huvudet på kudden igår innan jag slocknade^^ Var helt slut huvud och kropp. Efter föreläsningen igår gick allt i ett. Först hem och springa och sen iväg till jobb. Jag hade räknat med mer tid hemma, men tiden bara sprang iväg. Jobbet gick bra, så det behöver jag inte oroa mig för:)

Idag är det kort föreläsning igen och sen troligtvis lite grupparbete. Sen blir det pilates boll ikväll. Härligt när man kan få ihop schemat med träning:) Älskar mitt nya jobb och att det gör attt min fritid blir mer öppen och strukturerad. Så mycket lättare att planera allt.

Hoppas att ni får en bra dag idag:) Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt att du trivs bra på nya jobbet!

Kram :)

2011-09-13 @ 09:42:32
URL: http://Jessica-Louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0