4 oktober

Godmorgon.

Ännu en trög morgon. Vad är det nu då? Kanske för att jag slarvat med mina b-vitaminer? Ett tag åt jag dem flitigt och då inbillade jag mig att jag var lite piggare. Fast som sagt, det var kanske bara inbillning. Får väl ta och prova teorin genom att börja käka vitaminerna igen helt enkelt. Avskyr att vara trött. Det kännns ju som att man missar en massa skoj;)

Idag är det skola 9-12. Sen tänkte jag hinna springa en runda innan jobb kl. 17. Vi får väl se hur det blir med det, men jag skulle verkligen behöva hinna med det om man säger så. Sen jobbar jag till 21 och så var den här dagen slut. Ibland önskar jag att dagarna gick lika fort som jag beskrev dem här. Just nu går det lite trögt och stressen för tentor och allt börjar komma krypande igen. Måste försöka ta en sak i taget och ta det lugnt. Det var betydligt lättare förr när jag dansade i veckorna... Saknar verkligen det... Men så är det, nån gång i livet måste man prioritera.

Usch vad trist det där lät. Nä, nu ska jag ut med Sami och piggna till lite. Sen en kopp kaffe och så iväg till skolan. Nu kör vi på och ser fram emot helgen!

Ha en jättebra dag! Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som att du hade en bra dag :) dricker du kaffe? hade för mig att du inte gjorde det! :)

Kram!

2011-10-05 @ 10:53:45
URL: http://Jessica-Louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0