8 maj

Hej svejs på er

Dagen är redan i full gång här:) Igår kväll hade vi lite folk här på hemmagjord pizza, glass och spel. Mycket trevligt och en massa skratt. Men det blev en lugn mysig kväll så idag avr jag uppe tidigt. Älsklingen är iväg nu på förmiddagen så jag har varit ute och sprungit. En skrämmande liten runda... Men jag har verkligen inte mer att ge just nu. Det har gått alldeles för lång tid sen sist så jag är typ tillbaka på ruta ett för sådär 10 år sedan. Känns det som i alla fall... Men det ska jopbbas upp igen;D

Vid ett idag ska jag, älsklingen och våra föräldrar sticka ut på en liten utflykt och grilla och spela kubb. Ska bli riktigt kul! Och skönt för Sami som får följa med och springa av sig:) Myseftermiddag helt enkelt♥ Älskar att göra sånt här. Särskilt med människor jag älskar och har roligt med!

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0