10 mars

Godmorgon!

Jag har faktiskt varit igång sen sju här, men ändå:) Det är tvättdags idag igen så jag har redan stoppat in allt i maskinerna och nu väntar jag bara på att stoppa in det sista i tumlaren. Under tiden har jag hunnit föra över bilder till datorn, bädda sängen och skicka in vårt projektarbete. Effektiv som bara den;)

Senare idag ska jag nog träna med en kompis och sen blir det en massa plugg. Snart dags för tenta igen:/ Aja, så är det. Får väk hitta på nåt som piggar upp:) Dock blir det ingen promenad idag. Solen är borta igen så då får det vara. Ska ju träna också så det blir nog bra ändå:)

hopaps ni får en toppenbra dag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0