Puh

Nu är tvätten snart klar. Det sista är inne i torkrummet nu. Herregud, det var en hel del:/ Tunga påsar med tvätt så får ha hjälp att bära upp allt.

Älsklingen kom hem för en stund sen så vi har ätit lite ihop precis. Om ngra timmar ska jag ge mig iväg till jobb... Känns sådär och väldigt konstigt faktiskt. Ovant... Men ändå helt okej. Jag tror tiden kommer gå rätt snabbt den här helgen. Vi behöver inte ens laga nån mat i helgen förresten. Vi är fullbokade om man säger så, haha:) Men det är klart bara skönt. Vi får se hur det går att jobba idag förresten, kommer väl vara helt slut vid åtta som vanligt, hahaha:D Hoppas jag får sova hela natten sen. Ska ju upp och jobba tidigt imorgon så hoppas inte jag vaknar fyra på morgonen igen. Jetlag är ett helvete;)

Hoppas ni har det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0